Het bikiniseizoen is begonnen en zorgt voor de nodige afleiding tijdens het rijden. Ethias schiet in actie door sensuele mannequins te afficheren op gigantische More O’Ferrall-reclameborden voor een nieuwe campagne rond zijn Autoverzekering. Op een oppervlakte van 112m², ofwel het drievoudige van het traditionele grote formaat, zorgt de mega MOF voor een duizelingwekkend spektakel naar voorbijgangers en automobilisten toe. Deze billboards zijn te bezichtigen op twee exclusieve locaties, namelijk in Brussel (Generaal Jacqueslaan) en in Antwerpen (Noordersingel). De campagne is eveneens zichtbaar op 16m² en 36m² borden in de stedelijke centra en in de grote Belgische steden.
De campagne vindt plaats van 23 mei tot 5 juni en is het resultaat van een samenwerking tussen Ethias, Space, PTOC, BBDO en Clear Channel.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]