Een extraatje voor Hungry Minds

De 24 winkels in Wallonië die tot nu door het leven gingen als Le Discount of Eurobazaar kregen een naam die iets meer bij de tijd is: Extra. Het concept is nog altijd dat van 1002: outletwinkel voor onderhoudsproducten en cosmetica. Le shopping main!
Hungry Minds nam de omschakeling voor zijn rekening en ontwikkelde tezelfdertijd een campagne die de keten meer notoriteit moet geven. Dat is handig, want er komen binnenkort zeven nieuwe winkels bij, voorlopig nog altijd enkel in Wallonië. De volledige campagne bestond uit een rebranding, een mediacampagne (televisie, affiches,...), een nieuwe website (met videozender), activatie via Facebook, winkelanimatie en PR. Met als leuk neveneffect dat de keten meer dan 900 sollicitatiebrieven toegestuurd kreeg...
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]