Een historische zomer voor Brussels Airport

Met 4,7 miljoen passagiers in juli en augustus scoorde de luchthaven deze zomer topscores. Deze uitzonderlijk hoge aantallen plaatsen deze zomer op de tweede trede op het podium na de zomer van 2015 met 4.8 miljoen passagiers. Een goede investering dus voor de adverteerders die deze zomer aanwezig waren, zij konden genieten van top-bereik, stelt men tevreden vast bij JCDecaux Belgium.
Indien u deze zomer via Brussels Airport reisde, kan u niet naast twee opvallende campagnes kijken: een campagne voor Belfius en een campagne voor Toerisme Vlaanderen.
Belfius profiteerde van het grote aantal Belgische reizigers om over haar nieuwe Direct Mobile app te communiceren. De brede mediamix op de luchthaven bestond uit: 2m² borden, grote formaten binnen en buiten en digitale schermen in de Connector. Toerisme Vlaanderen ontwikkelde een originele actie om toeristen naar Vlaanderen aan te trekken. Ze gebruikten een mix van traditionele formaten met een podium waarop een tentoonstelling plaatsvond.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]