Met 4,7 miljoen passagiers in juli en augustus scoorde de luchthaven deze zomer topscores. Deze uitzonderlijk hoge aantallen plaatsen deze zomer op de tweede trede op het podium na de zomer van 2015 met 4.8 miljoen passagiers. Een goede investering dus voor de adverteerders die deze zomer aanwezig waren, zij konden genieten van top-bereik, stelt men tevreden vast bij JCDecaux Belgium.
Indien u deze zomer via Brussels Airport reisde, kan u niet naast twee opvallende campagnes kijken: een campagne voor Belfius en een campagne voor Toerisme Vlaanderen.
Belfius profiteerde van het grote aantal Belgische reizigers om over haar nieuwe Direct Mobile app te communiceren. De brede mediamix op de luchthaven bestond uit: 2m² borden, grote formaten binnen en buiten en digitale schermen in de Connector. Toerisme Vlaanderen ontwikkelde een originele actie om toeristen naar Vlaanderen aan te trekken. Ze gebruikten een mix van traditionele formaten met een podium waarop een tentoonstelling plaatsvond.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]