Een historische zomer voor Brussels Airport

Met 4,7 miljoen passagiers in juli en augustus scoorde de luchthaven deze zomer topscores. Deze uitzonderlijk hoge aantallen plaatsen deze zomer op de tweede trede op het podium na de zomer van 2015 met 4.8 miljoen passagiers. Een goede investering dus voor de adverteerders die deze zomer aanwezig waren, zij konden genieten van top-bereik, stelt men tevreden vast bij JCDecaux Belgium.
Indien u deze zomer via Brussels Airport reisde, kan u niet naast twee opvallende campagnes kijken: een campagne voor Belfius en een campagne voor Toerisme Vlaanderen.
Belfius profiteerde van het grote aantal Belgische reizigers om over haar nieuwe Direct Mobile app te communiceren. De brede mediamix op de luchthaven bestond uit: 2m² borden, grote formaten binnen en buiten en digitale schermen in de Connector. Toerisme Vlaanderen ontwikkelde een originele actie om toeristen naar Vlaanderen aan te trekken. Ze gebruikten een mix van traditionele formaten met een podium waarop een tentoonstelling plaatsvond.
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]
Account Executive - VRT en meer lokale media
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Accountmanager Creative Partnerships - VRT
Wil jij de juiste partners verbinden met de mooiste projecten voor maximale impact? […]