Een nieuw vastgoedproject van Triple Living, een campagne van Blockchain Creatives

De Brusselse Kanaalzone heeft de afgelopen jaren een enorme boost gekregen. De komende jaren wordt de heropleving van de wijk verder doorgetrokken met een grote vergroeningsoperatie én de komst van The Banks.
The Banks, een project van Triple Living, biedt een antwoord op het nijpende tekort aan kwalitatieve, betaalbare woningen in en om Brussel. Op lange termijn bieden The Banks en de Brusselse Kanaalzone een ongekend groeipotentieel, want de vraag naar kwalitatieve huurappartementen op een centrale locatie groeit gestaag. Een unieke investering in Brussel met enorm groeipotentieel.
Blockchain Creatives benadrukte deze USP's op een creative en relevante manier. Telkens met de focus op het project zelf, maar wel met een opvallende visuele twist.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]