Een nieuwe dag, een nieuwe krant


Joel Anderson/Trinity Mirror
De keuze tussen digitaal of niet-digitaal, of tussen monochannel en multichannel, blijft mensen en dus ook mediabedrijven bezighouden. Een week nadat The Independent (en zondagsbroertje The Independent on Sunday) bekendmaakten om vanaf april enkel nog online te verschijnen, kregen Britse krantenlezers heel ander nieuws te horen. Trinity Mirror, de uitgever van kranten (The Daily Mirror en een hele reeks van regionale titels) en tijdschriften, brengt vanaf maandag 29 februari een nieuwe nationale krantentitel op de markt, The New Day. De uitgever mikt op mensen die nu nog een krant lezen en laat het internet bewust links liggen.

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]



