
Joel Anderson/Trinity Mirror
De keuze tussen digitaal of niet-digitaal, of tussen monochannel en multichannel, blijft mensen en dus ook mediabedrijven bezighouden. Een week nadat The Independent (en zondagsbroertje The Independent on Sunday) bekendmaakten om vanaf april enkel nog online te verschijnen, kregen Britse krantenlezers heel ander nieuws te horen. Trinity Mirror, de uitgever van kranten (The Daily Mirror en een hele reeks van regionale titels) en tijdschriften, brengt vanaf maandag 29 februari een nieuwe nationale krantentitel op de markt, The New Day. De uitgever mikt op mensen die nu nog een krant lezen en laat het internet bewust links liggen.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]