Een nieuwe huid voor Skinn Branding Agency

Crea / Design / News

Skinn Branding Agency heeft zichzelf heruitgevonden. Een nieuwe branding ondersteunt de ambities voor de toekomst. Het bureau kende de jongste maanden en jaren een enorme groei op alle vlakken: meer klanten (ook internationaal), meer experten in huis, meer en bredere expertise, grotere uitdagingen, nieuwe en steeds evoluerende visies, een nog scherpere focus op toekomstgerichte branding, een bijkomend kantoor in Antwerpen…

Al deze evoluties zijn samen te vatten in één zin: Skinn Branding Agency ontgroeide haar eigen ‘skin’. “Tijd voor een evolutie dus,” vertelt oprichter Kurt De Vlieghere. “Tijd voor nieuwe tijden, want we zijn en blijven razend ambitieus. We zijn een agency ‘on the move’, en dat wilden we ook laten zien aan iedereen, zeker aan potentieel nieuwe klanten. We hebben hier hard aan gewerkt de afgelopen maanden, en zijn bijzonder trots op het resultaat. Skinn Branding Agency is klaar voor de toekomst. En we hebben zin in die toekomst.”

Samen met de rebranding lanceerde Skinn ook meteen een heel nieuwe website. “We vertellen meer en beter wat we allemaal doen voor onze klanten,” zegt co-founder David van Gessel. “We delen voortaan ook onze inzichten via blogs en leggen duidelijk uit wat we kunnen betekenen en wat onze visie is op branding. We zijn een strategisch design bureau met een focus op branding. Onze aanpak is holistisch. Zo creëren en optimaliseren wij slimme merken die zich dynamisch kunnen gedragen in een snel evoluerende wereld. Onze eigen branding is daar een bewijs van, net als ons werk dat we laten zien op de site.”

“We laten beter dan ooit zien waar we naartoe willen,” vervolledigt managing director Ruth Bossuyt. “Wij zijn meegegroeid met onze klanten en dat zullen we in de toekomst ook blijven doen. We zijn West-Vlamingen en blijven dus wel met de voetjes op de grond. Maar we zijn niet langer dat kleine kantoortje uit Brugge en we zullen hard blijven werken om onze stempel te drukken op de markt. En dat doen we door echt goeie dingen te maken voor onze klanten.”