Een nieuwe wind door de kantoren van Echoecho

Marketing / News / People

Echoecho heeft zich met haar partner Touch Agency zopas geïnstalleerd op de negende verdieping van het enorme Royale Belge-gebouw en bereidt zich voor op een nieuw hoofdstuk.

Zeg niet langer Echo Studio, maar Echoecho! De nieuwe naam gaat bovendien gepaard met een gloednieuwe huisstijl, die je al kan zien op hun nieuwe website. En niet alleen de branding verandert. "Naast de nieuwe, meer open kantoren met uitzicht op het Zoniënwoud, openen we binnenkort onze eigen studio van 100 m² die is uitgerust voor fotografie, video, podcasts en streaming," zegt Cédric Ménier, medeoprichter van Echoecho. "Afspraak in september voor nieuwe content die van A tot Z binnen onze muren wordt geproduceerd." 

Een nieuwe studio, nieuwe klanten en ook nieuwe talenten. Louis Liekens komt het team versterken als contentproducer en Marine Demeure de Lespaul zal fungeren als nieuwe account executive. Met hun passie voor contentmarketing zijn de nieuwe medewerkers de sleutel tot de verdere groei van Echoecho. Die ontwikkeling zou bovendien niet mogelijk zijn zonder de stijgende vraag van klanten: er zijn trouwe partners zoals MIP Markets, die hun contract met twee jaar verlengen om de contentmarketing rond hun jaarlijkse internationale evenementen in Cannes te beheren, en er zijn nieuwkomers zoals DH Sport +, Liefmans en de Académie de Recherche de l'Enseignement Supérieur. Tot slot vindt de studio zichzelf opnieuw uit door haar rol als contentprovider voor klanten te versterken - de teams in Brussel, Antwerpen, Parijs en Cannes zorgen in dat verband voor de nodige interne expertise op het gebied van contentstrategie, -productie en performance.