Elk jaar vinden meer dan 600 kinderen in nood geen opvanggezin. Als gevolg daarvan brengen ze maanden door in instellingen of op de kinderafdelingen van ziekenhuizen, soms gescheiden van hun broertjes en zusjes, afhankelijk van het aantal beschikbare plaatsen. Natuurlijk hebben ze een thuis, verzorgers en zorgpersoneel... maar een gezinsomgeving is nog steeds de beste plek voor hen om zich te ontwikkelen.
Enkele pleegzorgdiensten klopten aan bij Tramway21, met de vraag om een gemeenschappelijk platform te creëren met alle filialen in elke regio, om zo toekomstige opvanggezinnen een duwtje in de rug te geven. Het resultaat: een emotionele reclamespot met in de hoofdrol een klein meisje, wanhopig op zoek naar haar vermiste familie.
De campagne ging op 12 augustus van start op de schermen van de RTBF en in een aantal grote bioscopen in Wallonië.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]