Een picknick met Reus Korenhaar

Vorig jaar riepen Choco en de warme bakkers Reus Korenhaar in het leven: de verpersoonlijking van de reusachtige passie die elke warme bakker voor z’n vak vertoont. Sindsdien speelde Reus Korenhaar al de hoofdrol in een uitgebreide tv- en radiocampagne, liet hij z’n luisterverhaal op de Vlaming los, en dook hij echt op tijdens een boel evenementen.
Nu kunnen de klanten van de warme bakkers meedoen aan een leuke spaaractie: een picknicklaken in de vorm van de stevig uitgevallen zakdoek van Reus Korenhaar. Wie sinds 28 mei bij de deelnemende warme bakkers binnenstapt, krijgt er meteen z’n spaarkaart mee. Enkele dagen en aankopen later ga je weer naar huis met een (propere) reuzenzakdoek.
Advertenties met Reus Korenhaar in De Zondag en een radiospot op de nationale zenders maken de actie bekend en zorgen voor de nodige traffic.

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]

Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]


