Een recept op smaak

Op 15 maart lanceerde Delhaize in al zijn supermarkten in België en Luxemburg het nieuwe ‘Delhaize magazine’, een (uiteraard gratis) blad voor de klanten. ‘Delhaize magazine’ is zowel beschikbaar in een papieren versie als in een interactieve versie op internet en iPad.
Het is ondertussen al 4 jaar geleden dat de distributeur stopte met zijn tijdschrift ‘De Leeuw’ en zo een belangrijk contactinstrument met de klanten verloor. Die leemte is nu ingevuld door het prachtige werk van Gicom, pionier in het domein van relatiemedia in België. Het is een vernieuwend instrument geworden door de combinatie van een papieren en een digitale versie. Om iedereen de mogelijkheid te bieden het ‘Delhaize magazine’ op zijn manier te lezen is het inderdaad gratis beschikbaar in een papieren versie in alle Belgische en Luxemburgse Delhaizewinkels, maar ook in een interactieve versie op internet (www.delhaize.be) en op iPad (App Store http://t.co/PURduqcK), waar je de recepten intenser kunt ervaren door de beelden die je erbij krijgt. Consumenten worden steeds mobieler en een digitale versie speelt dus een belangrijke rol. Door de nieuwe app aan te bieden en na de geslaagde lancering van de app Delhaize Direct voor iPhone en Android, geeft Delhaize opnieuw blijk van zijn vernieuwende rol in de voedingsdistributiesector.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]