Om de talloze bereidingsmogelijkheden van varkensvlees beter bekend te maken, werkte darwin voor VLAM een ronde van Vlaanderen met foodtruck uit. Op tal van foodfestivals en andere evenementen zullen hapjes met varkensvlees worden aangeboden
Sofie Bombeeck van VLAM: “Varkensvlees past perfect in een hedendaagse keuken. En dat tonen we best aan door mensen te inspireren en te laten proeven. darwin werkte een concept van foodtruck uit, volledig in lijn met de tv campagne die ze vorig jaar creëerden.”
Marianne Janssens, accountmanager darwin: “Met onze partner Kookeiland werd de hele ronde van Vlaanderen tot in de puntjes uitgewerkt: bekleding truck, POS materiaal, de juiste hapjes, video’s met de bereidingen, activatie… het resultaat oogt en smaakt uitstekend.” Nog op tour tot eind september.
https://www.youtube.com/watch?v=-ncoVDgX56o
Credits
Klant: VLAM: Ludo Willems - Sofie Bombeeck - Sofie Delforge
Bureau: darwin
Creative team: Jeremy Vanmaele - Robby Sallaets - François Radermecker
Account team: Hannelore Van Cauwenberghe - Marianne Janssens - Lieve Sterckx
Print production: Annemie Willems
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]