De nieuwe mediacampagne van AXA Belgium gaat op donderdag 17 oktober van start. Het doel? De positionering van het merk en de nieuwe internationale slogan « Know You Can » versterken.
Deze positionering symboliseert de belofte van AXA ten aanzien van haar klanten: de belofte om hen aan te moedigen en hen te begeleiden om hun doelen en hun toekomstige ambities waar te maken. Deze nieuwe strategie bevestigt het verlangen van AXA om een echte partner te worden van haar klanten en hen te helpen zodat ze zich gesteund en zelfzeker voelen in hun dagelijks leven.
https://www.youtube.com/watch?v=b_xIZ7OaTU4&feature=youtu.be
In de lanceringscampagne wordt Serena Williams, één van de grootste tennissterren, opgevoerd. Ze belichaamt zelfzekerheid en succes, waarden die verankerd zijn in de communicatiestrategie van AXA. De spots met Serena Williams staan centraal in een geïntegreerde communicatie-aanpak, waarbij ook wordt verwezen naar de belangrijkste bedrijfssegmenten.
Deze campagne wordt ook gekenmerkt door een grote primeur voor AXA: de uitzending in primetime van een twee minuten durende televisiespot waarin het verhaal wordt verteld van iemand met een grote passie voor oldtimers. Deze spot toont dat zelfvertrouwen leidt tot de mooiste successen en dat AXA er altijd wil zijn om ons te begeleiden.
https://www.youtube.com/watch?v=6nPtnnFcfaM&feature=youtu.be
Credits:
Creatie: Publicis Conseil (Paris)
Media: Havas Media
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]