Op 14 juni presenteerde RTL Belgium zijn nieuwe zomer- en najaarsprogramma's, bedoeld om het grote publiek te entertainen, te informeren en samen te brengen. Nieuwe gezichten, nieuwe formats, nieuwe seizoenen en nieuwe presentatoren: ze hebben het allemaal, zo luidt de boodschap.
"On est là, et bien là! Sinds ik in september het startsein heb gegeven voor ons nieuw strategisch plan, hebben we massaal geïnvesteerd op verschillende domeinen: meer lokale premiumcontent en meer diversiteit, nieuws met een gloednieuwe RTL Info en de vernieuwing van onze (modernere en meer coherente) merken. We werken ook samen met sterke lokale spelers en talenten om onze ambities waar te maken," laat Guillaume Collard, ceo van RTL Belgium, optekenen.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]