Eén wil in 2017 indruk maken


© VRT

© VRT
Hét programma van zondagavond, Sorry voor alles, haalde afgelopen najaar een gemiddeld kijkcijfer van 1.310.606. Ook Als de dijken breken scoort goed met gemiddeld 1.437.038 kijkers tot nu toe. De fiscus bekoort gemiddeld 1.070.443 kijkers en Tom Lenaerts scoort met het tweede seizoen van Kalmte kan u redden met gemiddeld 1.108.080 kijkers. Op sterkhouder Thuis stemden afgelopen najaar gemiddeld 1.318.906 kijkers af.****Een zender bereikt een kijker wanneer die 10 minuten consecutief naar de zender kijkt. Deze cijfers gelden voor de periode van september tot december 2016.**Deze cijfers gelden voor prime time, 4+, live.***Deze kijkcijfers zijn berekend voor 4+, live+6, voor de periode 29/08 tot en met 11/12/2016.
Olivier Goris, netmanager van Eén: "Ik ben best wel trots op de straffe start van Eén dit najaar. We namen niet altijd de voorspelbare weg, en dat leverde vele mooie momenten op. Zo zijn we erin geslaagd een groot en divers publiek te bereiken, elke dag opnieuw. Over Eén wordt gesproken, en dat is erg fijn! We willen dat goede werk in 2017 “vollen bak” verderzetten, maar eerst vieren we uitgebreid Kerst en Nieuwjaar!"
© VRT
Uitgebreidere informatie over en startdata van de programma's zijn te vinden via deze link.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]