Een zomer zonder verveling voor BeInfluence

Communication / News

De zomer, vaak synoniem voor een rustige periode voor de reclamewereld, was een drukke tijd voor BeInfluence. Het bureau, gespecialiseerd in binfluencermarketing, heeft zijn sterkste periode sinds zijn oprichting doorgemaakt en heeft tussen begin juli en eind augustus niet minder dan 12 campagnes gevoerd. Het bereikte daarmee meer dan 1,3 mensen.

Zo waren er influenacercampagnes voor de ijsjes van Franklin Ice Cream voor de lancering van hun nieuwe lijn van lokale, natuurlijke en 'Nutriscore A'-ijsjes. Voor Carrefour werkten BeInfluence samen met Voice Agency vijf campagnes uit. Daarnaast heeft BeInfluence met enkele van haar historische klanten zoals de Europese Commissie, YET.Brussels en het Europees Investeringsfonds samengewerkt voor een campagne in drie verschillende landen op Instagram, Facebook en TikTok.

Voor het nieuwe schooljaar zet het bureau deze dynamiek voort met de lancering van een tiental campagnes, met name voor Nestlé en zijn afdeling voor jonge kinderen, Stabilo, de Europese Commissie en UNICEF.