Eerst kijken naar advertenties, dan winkelen

Slechts vier maanden na de ondertekening van de overeenkomst met immobiliën-eigenaar Redevco stelde JCDecaux vandaag zijn nieuwe digitale netwerk JCD Digital F1 voor dat 100 72"-schermen omvat in 60 Belgische super- en hypermarkten, telkens in de buurt van de ingang. Bij de eerste adverteerders vinden we Dove, Delio, Tropicana, Jupiler, Rexona, Chimay, Miracoli, Leffe, Granini, Okay en Liebig terug.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


