Maandagavond eindigde de eerste fase van de #CallBrussels-campagne, die er op gericht is om toeristen te overtuigen dat Brussel nog altijd een aantrekkelijke bestemming is. Het succes van daarvan overtreft alle verwachtingen van visit.brussels: maar liefst 12688 mensen uit 154 verschillende landen telefoneerde tussen 7 en 11 janjaru naar een van de drie telefooncellen. Er kwamen telefoontjes uit de buurlanden, de Verenigde Staten, Japan, Brazilië en zelfs uit Australië.
De campagne - ontwikkeld door Air - werd ook sterk gevolgd op de sociale netwerksites en massaal verspreid in de pers. De hashtag #CallBrussels reisde de hele wereld rond en was bij de lancering de populairste hashtag in België. Meer dan 9.370.000 personen wereldwijd hebben de hashtag gezien.
Sinds maandagavond 19u staat er een aftelklok op de website. Deze klok telt de uren af tot 18 januari 10u30, het tijdstip waarop de video #CallBrussels wordt verspreid, het orgelpunt van de actie. Deze video, waarin de belangrijkste momenten van de campagne aan bod komen, zal internationaal verspreid worden op het internet en via de sociale netwerken.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]