Eerste structurele adverteerders voor Newsmonkey


De actuasite Newsmonkey.be houdt van native advertising. "Het is een goede manier om je merk via content te positioneren," zegt Patrick Van Waeyenberge, managing director van Newsmonkey. "In het verleden werkten we al vaak met campagnes, nu hebben we voor het eerst twee structurele partners, Hello bank! en VDAB." Voor Newsmonkey zijn structurele adverteerders een goede zaak: op die manier is men minder afhankelijk van het aantal lopende campagnes en is er een constante geldstroom. Hello bank! is al sinds de start van Newsmonkey aanwezig met campagnes, VDAB is een nieuwe adverteerder. De overeenkomst met Hello bank! loopt sinds 1 juni, op 1 juli volgt VDAB. "Beiden willen echt op langere termijn via native advertising jongeren bereiken," zegt Patrick Van Waeyenberge. "Voor VDAB zijn jongeren waanzinnig belangrijk en dan is monkeys@work heel interessant."



CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]



