De actuasite Newsmonkey.be houdt van native advertising. "Het is een goede manier om je merk via content te positioneren," zegt Patrick Van Waeyenberge, managing director van Newsmonkey. "In het verleden werkten we al vaak met campagnes, nu hebben we voor het eerst twee structurele partners, Hello bank! en VDAB." Voor Newsmonkey zijn structurele adverteerders een goede zaak: op die manier is men minder afhankelijk van het aantal lopende campagnes en is er een constante geldstroom. Hello bank! is al sinds de start van Newsmonkey aanwezig met campagnes, VDAB is een nieuwe adverteerder. De overeenkomst met Hello bank! loopt sinds 1 juni, op 1 juli volgt VDAB. "Beiden willen echt op langere termijn via native advertising jongeren bereiken," zegt Patrick Van Waeyenberge. "Voor VDAB zijn jongeren waanzinnig belangrijk en dan is monkeys@work heel interessant."
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]