De actuasite Newsmonkey.be houdt van native advertising. "Het is een goede manier om je merk via content te positioneren," zegt Patrick Van Waeyenberge, managing director van Newsmonkey. "In het verleden werkten we al vaak met campagnes, nu hebben we voor het eerst twee structurele partners, Hello bank! en VDAB." Voor Newsmonkey zijn structurele adverteerders een goede zaak: op die manier is men minder afhankelijk van het aantal lopende campagnes en is er een constante geldstroom. Hello bank! is al sinds de start van Newsmonkey aanwezig met campagnes, VDAB is een nieuwe adverteerder. De overeenkomst met Hello bank! loopt sinds 1 juni, op 1 juli volgt VDAB. "Beiden willen echt op langere termijn via native advertising jongeren bereiken," zegt Patrick Van Waeyenberge. "Voor VDAB zijn jongeren waanzinnig belangrijk en dan is monkeys@work heel interessant."
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]