Efficacity Mix wil betere brand activation


Direct Call, het bedrijf van Jacques Ghyssens dat steeds meer telemarketing uitvoert voor bedrijven, splitst de activiteiten rond brand activation af en brengt die onder in een afzonderlijke businessunit: Efficacity Mix. Direct Call pionierde sinds 1992 met wedstrijden en telefonische tombola's voor klanten als Delhaize, Total, Stimorol, Axe en vele anderen.
Voor brand activation ontwikkelde Thyssens een afzonderlijke website: www.thebrandactivationtools.be.

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]



