Efficacity Mix wil betere brand activation


Direct Call, het bedrijf van Jacques Ghyssens dat steeds meer telemarketing uitvoert voor bedrijven, splitst de activiteiten rond brand activation af en brengt die onder in een afzonderlijke businessunit: Efficacity Mix. Direct Call pionierde sinds 1992 met wedstrijden en telefonische tombola's voor klanten als Delhaize, Total, Stimorol, Axe en vele anderen.
Voor brand activation ontwikkelde Thyssens een afzonderlijke website: www.thebrandactivationtools.be.

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]



