
Koen Van Impe
Sinds dit jaar neemt de Belgian Association of Marketing (BAM) de rol over van Stima – dat in BAM opging – als mede-bestuurder van Effie. De nieuwe marketingvereniging focust op 'meaningful relationships' en ziet in Effie dan ook een prima bondgenoot, vertelt BAM-voorzitter Koen Van Impe (&Koo) op de website van Effie. Toch kijkt de BAM-voorzitter ook vooruit. Nieuwe technologieën hebben een grote impact op marketing, zegt hij, en daarom moet Effie zich misschien aanpassen aan bepaalde trends: "Enerzijds worden in plaats van de klassieke marketingaanpak steeds vaker nieuwe producten en services bedacht om een merk extra waarde te geven. Anderzijds helpen ze om de meetbaarheid te vergemakkelijken. Als sector omarmen we deze technologische evoluties – die steeds sneller zullen gaan – te weinig. Het biedt een opportuniteit om creativiteit nog te versterken. Al moeten we er natuurlijk wel voor zorgen dat we er de controle over houden. Daarnaast hebben jongere doelgroepen andere verwachtingen van merken. Intrusieve boodschappen kunnen voor hen absoluut niet, net als zaken die niet milieuvriendelijk zijn. Adverteerders moeten ermee leren omgaan en erop inspelen. "
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]