Effie Belgium tikte vorige week af op 35 geregistreerde cases. Een stijging van meer dan 50% versus 2015. De verruiming van de missie van Effie – waarbij vanaf 2016 naast de klassieke ‘campagnes’, ook unieke marketing communicatie efforts mee kunnen dingen naar de felbegeerde award – werpt duidelijk haar vruchten af: 23 bureaus registreerden in totaal 35 cases binnen 8 categorieën.
"We streven ernaar om België op de wereldkaart te zetten van effectieve marketing. Het groeiend aantal inzendingen van Effie cases toont aan dat bureaus en adverteerders meer dan ooit gepassioneerd bezig zijn met meetbare effecten van communicatie," zegt Birgit Heymans, director Effie Awards Belgium.
Casemateriaal moet worden ingediend voor 12 april. De shortlist van finalisten wordt bekendgemaakt op 20 mei. Tijdens de Effie Ceremony op 9 juni worden de Bronze, Silver en Gold Awards toegekend, voorafgegaan door het Effie Effectiveness Forum waar de finalisten hun case presenteren. Reserveren van tickets vanaf volgende week via www.effiebelgium.be.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]