Muziek houdt ons in leven, maar dit gevoel met anderen delen tijdens een concert, dat is sinds het uitbreken van het coronavirus al even verleden tijd. Ancienne Belgique wil alvast dat we ons de mooie momenten samen herinneren, die brandende energie van tijdens een concert. De concertzaal schakelde daarom de hulp in van influencers via Efluenz om ervoor te zorgen dat deze boodschap van liefde voor muziek – en de hoop elkaar snel weer te zien – door iedereen wordt gehoord. De campagne werd met veel enthousiasme en energie uitgevoerd door verschillende influencers. Zij deelden hun anekdotes met het publiek over deze mythische plek in Brussel en wat ze daar het liefst zouden terugvinden. Dus, #SeeYouInTheNextLive, wanneer de wereld terug normaal is en we weer goede tijden kunnen beleven in de AB?
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]