Efluenz en Adecco zetten kilometers om in een donatie

Met de zomer voor de deur brengt Adecco, een arbeidsbureau, sportieve activiteiten die u lichaam en geest een boost geven.
Als onderdeel van de kernwaarden van Adecco voelen zij de verantwoordelijkheid om mensen te inspireren om het beste uit hun dagelijkse leven te halen. Efluenz, een influencermarketingbureau, helpt met het opzetten van een campagne waarbij influencers mensen zullen aanmoedigen om deel te nemen aan verschillende sportuitdagingen georganiseerd door Adecco en er zelf ook aan zullen deelnemen.
Vergeet niet dat elke activiteit telt, van intensieve marathontraining en wedstrijdzwemmen tot meditatieve yoga en een blokje om lopen na het eten. En meedoen is net zo eenvoudig als het downloaden van de Win4Youth-app die door het programma van de Adecco Group Foundation is gemaakt.
En het beste deel is? Elke kilometer en minuut wordt omgezet in een donatie voor Plan International, een ontwikkelings- en humanitaire organisatie die zich inzet voor de rechten van kinderen en gelijkheid voor meisjes over de hele wereld.
Photo account Instagram @estelle.rassenfosse
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]