Biolovers, opgelet! Influencer marketing bureau Efluenz lanceerde een campagne voor BEO, dat onlangs een bezorgservice voor bio- en verse voeding introduceerde in Antwerpen, Gent en Brussel – waar hun biomarkt Le Marché des Tanneurs al een tijdje gekend is onder food lovers. Door op die lokale markten te kopen maken klanten niet alleen een betere keuze voor hun gezondheid, maar besparen ze ook tijd (geen vervelende boodschappen meer op zondag) en steunen ze lokale handelaars. Met de influencer campagne willen Efluenz en BEO laten zien dat er met zoveel opties geen excuus meer is om dit jaar niet biologisch te eten. Klanten kunnen kiezen voor click&collect, levering met de fiets of een eco-verantwoorde levering met de auto (CO2-neutraal).
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]