Influencer-marketingbureau Efluenz heeft een grootschalige digitale campagne opgezet voor Ice Watch, waarbij de nieuwe Ice Boliday-collectie centraal staat. De campagne is gericht op de Nederlandse en Belgische markten en wil de veelzijdigheid van de Ice Boliday horloges tonen door middel van strategische samenwerkingen met mode- en lifestyle-influencers.
Efluenz selecteerde zeven lifestyle-influencers om de uitdaging aan te gaan en te laten zien hoe het Ice Boliday-horloge naadloos past bij drie verschillende zomerse looks, variërend van een chique garden party tot een casual stijl. Met Instagram-polls en call-to-actions, bereikte de campagne een breed publiek, met een bereik van 357.761 gebruikers en meer dan 405.000 impressies.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]