Efluenz versterkt Team voor Nederlandse markt
Efluenz verwelkomt twee nieuwe teamleden die bedoeld zijn om haar aanwezigheid op de Nederlandse markt te versterken. Noa Marie Vanvinckenroye treedt toe tot het team als Campaign Manager. Met haar achtergrond in marketingstrategieën en merkpromotie opgedaan bij het bureau The Insinders, zal Noa zich richten op het beheren van boeiende en doeltreffende campagnes voor Efluenz-klanten. Haar diepgaande kennis van de markt en creatieve aanpak zullen van onschatbare waarde zijn om merkboodschappen op een meeslepende manier over te brengen aan het Nederlandstalige publiek.
Aan de andere kant voegt Larisa Butera, voorheen werkzaam bij Social Ctrl, zich toe aan het Influencer Partnerschap. Dankzij haar uitgebreide ervaring in het opzetten en beheren van samenwerkingen, zal ze zich richten op het versterken van de partnerschappen tussen Efluenz en haar influencer-partners. Haar gerichte aanpak en vermogen om relaties op te bouwen, zullen een onschatbare waarde vormen bij het versterken van het netwerk.