Op 20 oktober werd een nieuwe 100% Belgische hamburger gelanceerd, het resultaat van een samenwerking tussen Arnaud Delvenne en Black & White. Black & White is een restaurantketen die in 2018 is opgericht door de beroemde youtuber Ibra TV en die unieke, door hem bedachte hamburgers aanbiedt. Zijn hamburgers worden gemaakt van uitsluitend verse producten en zijn herkenbaar aan hun unieke uiterlijk: een zwart en een wit broodje.
Om de opening van de 10 B&W restaurants in België te vieren, werkten ze samen met Arnaud Delvenne om een nieuwe hamburger te creëren. Arnaud Delvenne is een jonge Belgische chef-kok die deelnam aan het dertiende seizoen van Top Chef en daar als tweede eindigde. De restaurantketen daagde hem daarom uit om een 100% Belgische hamburger te maken. De gekozen naam voor deze hamburger, die slechts de komende die maanden beschikbaar is, is Le Roi!
Efluenz begeleidde Black & White voor deze campagne. Steeds meer merken besluiten samen te werken met een bekend persoon of een influencer om hun merk te vernieuwen en te promoten. De drie pijlers van co-creatie zijn creativiteit, innovatie en samenwerking, een kans voor hen om een breder publiek te bereiken en de boodschap over te brengen.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]