Efluenz zet blindegeleidehonden in de kijker

Influencermarketingbureau Efluenz heeft onlangs een campagne gelanceerd met het Franse centrum voor blindengeleidehonden Chiens Guides d’Aveugles - Centres Paul Corteville, gericht op het vergroten van de bekendheid van het werk van de vereniging. Voor deze campagne heeft Efluenz een beroep gedaan op in totaal 8 influencers die voor een periode van een jaar zullen bijdragen aan de campagne.
Het centrum zorgt voor een betere mobiliteit van blinden door geleidehonden op te leiden. Zij zorgen voor de opleiding van de honden voor de mobiliteit van blinden, alsook voor de opleiding met de elektronische wandelstok. De vereniging zet zich ook in voor de toegankelijkheid van blinden en geeft voorlichting over de visuele handicap. De opleiding van één enkele hond kost 25.000 euro en zij geven ze gratis aan mensen die ze nodig hebben. De vereniging draait alleen op giften die hen in staat stellen de honden op te leiden en te verzorgen. Met deze campagne op Instagram hoopt Efluenz de zichtbaarheid van deze vereniging te vergroten, evenals de bijdragen aan hun activiteit.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]





