De Belgische modeketen LolaLiza staat niet stil en zet in op innovatie. De ‘Celebrating Women since 2001’-campagne werd eind mei afgesloten met een groots brandevent te Brussel. Op het programma stonden onder meer een paneldiscussie, TEDTalk maar ook de presentatie van wat volgens LolaLiza en agency MMBSYeen Europese primeur in de fast fashion retail: LolaLiza Atelier. Daarmee kan de consument in vier stappen een eigen jurk kunnen ontwerpen. Hiermee zet het Belgische bedrijf digitale innovatie centraal in hun strategie, met de jurk als kernproduct.
Het project maakt deel uit van de huidige inspanningen om morgen nog interessanter en relevanter te zijn voor hun klanten. De aankoopprijs van de gecustomizede jurken variëert van 59 tot 79 euro. De levering aan huis of in een LolaLiza-winkel (in België, Nederland, Frankrijk en Luxemburg) is gratis. In zes Belgische winkels (Lier, Eeklo, Aalst, Auvelais, Lommel en Tielt-Winge) krijgen klanten ook de mogelijkheid om de stoffen en accessoires te ontdekken en voelen.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]