Eigen jurk ontwerpen in LolaLiza Atelier

De Belgische modeketen LolaLiza staat niet stil en zet in op innovatie. De ‘Celebrating Women since 2001’-campagne werd eind mei afgesloten met een groots brandevent te Brussel. Op het programma stonden onder meer een paneldiscussie, TEDTalk maar ook de presentatie van wat volgens LolaLiza en agency MMBSYeen Europese primeur in de fast fashion retail: LolaLiza Atelier. Daarmee kan de consument in vier stappen een eigen jurk kunnen ontwerpen. Hiermee zet het Belgische bedrijf digitale innovatie centraal in hun strategie, met de jurk als kernproduct.
Het project maakt deel uit van de huidige inspanningen om morgen nog interessanter en relevanter te zijn voor hun klanten. De aankoopprijs van de gecustomizede jurken variëert van 59 tot 79 euro. De levering aan huis of in een LolaLiza-winkel (in België, Nederland, Frankrijk en Luxemburg) is gratis. In zes Belgische winkels (Lier, Eeklo, Aalst, Auvelais, Lommel en Tielt-Winge) krijgen klanten ook de mogelijkheid om de stoffen en accessoires te ontdekken en voelen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]