Twitter mocht voor het eerst positieve trimestriële cijfers voorleggen. Een tijdje geleden werd Twitter zowat klinisch dood verklaard, maar de blauwe vogel is nog altijd springlevend, zo blijkt. Sinds de beursintroductie in 2013 (en eigenlijk sinds de oprichting) kleurden alle cijfers rood. Daar is nu misschien een einde aan gekomen - het is des te meer uitkijken naar de volgende cijfers, natuurlijk.
De redenen voor die ommezwaai (met name een nettowinst van 91 miljoen dollar)? Mogelijk zijn dat de uitbreiding van het aantal tekens tot 280, de toename van het aantal gebruikers met 12% en meer aandacht voor video (en daarbij samenhangend de samenwerking met diverse partners).
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]