Met een succesvolle en budgetvriendelijke mix tussen employer branding en marketing is CaptainWork in 6 maanden gegroeid tot een team van 21 teamleden. CaptainWork ondersteunt klanten met hun employer branding door een structurele aanpak en dit met onder andere eigen recruiters, marketeers, copywriters en videojournalisten. CaptainWork is allesbehalve een interimkantoor en teert al zeker niet op veroude data en hoge commissies. Er wordt wel gemikt op tastbare instroom van kwalitatieve kandidaten door middel van aantrekkelijke en gerichte hr-marketingcampagnes.
De laatste versterking in het team van CaptainWork is Elke Vanbrusselt. Na 8 jaar dienst bij RCA komt ze zo opnieuw mede-oprichter van CaptainWork Dieter Van Esch tegen, met wie ze eerder bij RCA al samenwerkte. Als specialist in performance marketing zal haar rol die van stuurvrouw worden als head of digital. Dieter Van Esch, mede-oprichter CaptainWork: “Ik ken Elke nog van mijn periode bij RCA als een van de meest gedreven en getalenteerde medewerkers. Ze is dan ook de ideale aanvulling voor ons getalenteerd team om mee de lijnen uit te zetten en te waken over de resultaten voor onze klanten. Daarnaast zal ze een belangrijke rol spelen in onze verdere groeiplannen.”
Ook in Vlaams-Brabant
CaptainWork kiest er bewust voor om het concept provincie per provincie uit te rollen. Stijn Bonroy, mede-oprichter van CaptainWork: "Na Limburg en Antwerpen, zullen we vanaf augustus ons actieveld ook naar Vlaams-Brabant verleggen. In 2022 willen we volledig in Vlaanderen actief zijn. De volgende versterkingen die we zoeken zijn ook al gekend: naast slimme recruiters gaan we ook op zoek naar een COO of CaptainOperations, zo je wilt. Dit profiel moet ons toelaten om onze resultaten nog beter tot bij onze klanten krijgen en de klantbeleving te optimaliseren.”