Elodie Pagaud windt er geen doekjes om bij Onlyhumans

News / People

Onlyhumans haalt met Elodie Pagaud een nieuwe accountmanager binnen. Ze is amper 30, maar heeft al een veelbewogen carrière in de reclamewereld achter de rug. In 2014 maakte ze furore als account executive bij Leo Burnett – daar waren onder meer Samsung en Think Pink blij mee – tot Air haar op het einde van 2016 wegplukte om voor hen als accountmanager namen als Nationale Loterij en FuzeTea in de wacht te slepen en het productieproces (radio en televisie) mee in handen te nemen. Van 2018 tot 2019 verdiende ze haar strepen als new business manager bij DDB Brussels.

Voor haar is Onlyhumans een bewuste keuze, legt ze uit: “Voortdurend innoveren is broodnodig voor elk agency in deze sector. Bij Onlyhumans doen ze daar helemaal niet preuts over, integendeel. Er is hier een opwaartse spiraal aan de gang en die wil ik graag mee in een stroomversnelling brengen.”  Haar filosofie als accountmanager is eenvoudig. “Mensen zijn mensen en zo moet je ze ook aanspreken, of ze nu een collega, klant of prospect zijn. Wees gewoon eerlijk en zet je ego aan de kant, want dat heb je nergens voor nodig.”