Elodie Usai zette als junior accountmanager haar eerste stappen in de digitale wereld bij NIKITA Agency in Lille. Vervolgens ging ze bij M6 aan de slag als accountmanager Branding & Performance. In 2016 ging ze aan de slag bij Mediabrands als digital client advisor. Met waardering van klanten als Mediamarkt, MIVB, COFIDIS, ETAM, QUICK, Mitsubishi, Chantelle, Western Union tot gevolg. Vanaf 8 maart gaat ze aan de slag bij GroupM als digitale lead voor L’Equipe L’Oréal. “Ik was onmiddellijk enthousiast over de kandidatuur van Elodie. Elodie is een toptalent, een spitante en opgewekte dame die met kennis van zaken spreekt. Ze staat stevig op haar benen, is goed georganiseerd en weet wat ze wil. We kijken enorm uit naar haar komst, ” aldus Gino Baeck van GroupM.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]