Schrappen wat niet van toepassing is: Elon Musk is een meester in het, al dan niet bewust, spuiten van mist. Hij kocht aandelen van Twitter (9%), lanceerde vervolgens in persoonlijke naam een vijandig overnamebod (waarbij sommige analisten betwijfelen of het echt vijandig is) en kondigde aan Twitter van de beurs te willen halen, om tussendoor ook te zeggen dat het huidige management van Twitter eigenlijk niet deugt. Of is dit alles weer een gigantische PR-stunt? In dat geval is het, zoals bij eerdere 'stunts' van Elon Musk, niet duidelijk wat hij daarmee wil bereiken. Wat zijn trouwens zijn concrete plannen met Twitter? Bij Twitter beloven ze alvast het bod te zullen bestuderen. Musk kondigde meteen al aan in geen geval een hoger bod te zullen doen.
De strapatsen van Elon Musk zijn niet altijd goed in te schatten, maar ze maakten hem tot een van de rijkste mensen (of: de rijkste?) ter wereld. Er wordt dus met een vergrootglas gekeken naar wat hij (niet) doet. En daarover zal hij dan wel een tweet versturen. Of niet.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]