Schrappen wat niet van toepassing is: Elon Musk is een meester in het, al dan niet bewust, spuiten van mist. Hij kocht aandelen van Twitter (9%), lanceerde vervolgens in persoonlijke naam een vijandig overnamebod (waarbij sommige analisten betwijfelen of het echt vijandig is) en kondigde aan Twitter van de beurs te willen halen, om tussendoor ook te zeggen dat het huidige management van Twitter eigenlijk niet deugt. Of is dit alles weer een gigantische PR-stunt? In dat geval is het, zoals bij eerdere 'stunts' van Elon Musk, niet duidelijk wat hij daarmee wil bereiken. Wat zijn trouwens zijn concrete plannen met Twitter? Bij Twitter beloven ze alvast het bod te zullen bestuderen. Musk kondigde meteen al aan in geen geval een hoger bod te zullen doen.
De strapatsen van Elon Musk zijn niet altijd goed in te schatten, maar ze maakten hem tot een van de rijkste mensen (of: de rijkste?) ter wereld. Er wordt dus met een vergrootglas gekeken naar wat hij (niet) doet. En daarover zal hij dan wel een tweet versturen. Of niet.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]








