Elvea en Intracto vallen voor Italiaanse echtheid

Crea / News

persbericht-elvea.105153Met een nieuwe campagne willen Elvea en Intracto de Italiaanse authenticiteit in de verf zetten en consumenten er bewust van maken dat de 100% natuurlijke Elvea-producten altijd de beste keuze zijn naar smaak en gezondheid.
Voor de spot werkte Intracto samen met de Italiaanse regisseur Enrico Mazzanti om de juiste feel aan de spot mee te geven. Saillant detail: het hoofdpersonage is een echte Italiaanse landbouwer en de spot werd tijdens de oogstperiode in augustus opgenomen in de buurt van Parma, met een volledig Italiaanse cast en crew. Het hoofdpersonage sprak zelfs de voice-over in, om ook daar het authentieke Italiaanse gevoel volop in de spot te laten doorsijpelen. Het resultaat is een genietbare en inspirerende spot die je zo naar de zonovergoten tomatenvelden in Italië brengt. De spot diende eveneens als basis voor het point-of-salemateriaal en declinaties zowel in print als online. Ook in de winkels ligt de focus op écht Italiaans en 100% natuurlijk. Elvea is immers voorloper wat betreft de Nutri-Score op de verpakking. Op al hun producten prijkt inmiddels de Nutri-Score, net als een free.from id-card die in detail aan de consumenten meegeeft dat er geen toegevoegde suikers, bewaarmiddelen of andere toevoegingen gebruikt worden. Alle producten zijn GMO- en glutenvrij en vegan-friendly.

Credits
Client: ELVEA
Contacts: Bart Vangramberen, Christophe Janssens
Agency: Intracto
CD: Nico Goossens
Copywriter: Ralf Jennes
Strategie: Hans Van Eemeren, Lander Janssens
Account: Jessica Holt, Peggy Scherpenberg
Filmproductie: Latcho Drom
Regisseur: Enrico Mazzanti
Muziek: Earbug