WW en zijn Brussels digitaal bureau Emakina zomeren vrolijk verder in de sociale media met ‘Summer is now’. De inzet: gezond gewicht verliezen en toch volop genieten van zomerse lekkernijen. Sinds vorige winter werken Emakina en Weight Watchers samen. In 2018 slankte het programma voor gewichtsmanagement zelf a door te kiezen voor een nieuwe merknaam: ‘WW’. Met de nieuwe branding wil het verder groeien als wereldleider in wellness.
Van bij de start van de samenwerking tussen beide partners legden Emakina en WW het accent op welzijn als essentieel ingredient voor gezond en duurzaam gewichtsverlies. Ook tijdens de zomer zorgen we goed voor onszelf. Het hele jaar door vinden we redenen om fit te blijven. En zo deelden Emakina en WW deze zomer hun ‘Summer is now’-boodschap. Via Facebook, Instagram, website en nieuwsbrief konden WW-fans proeven van alle facetten van deze campagne. Want alle excuses zijn goed om meer te genieten, minder kalorieën te tellen en toch af te vallen, van BBQ's, picknickrecepten en leuke activiteiten, tot stylingtips en meer.
WW staat in september ook op het menu bij radiozender Bel RTL met hun gourmet-wandelingen. Het inviteert zijn luisteraars op gastronomische wandelingen doorheen het mooie Waalse landschap, waar zij lokale specialiteiten kunnen (her)ontdekken. Bel RTL kiest daarbij voor het WW-programma, om de ‘gourmet-wandelaars’ te laten genieten van Belgische lekkernijen terwijl ze tegelijk ook gezond gewicht kunnen verliezen.
Digital Marketing Analyst bij Studio100
Studio 100, gevestigd in Schelle, is een bruisend en succesvol bedrijf in familie […]
ART DIRECTOR bij Choco
Als Art Director sta je voor sterke creatieve concepten en prachtige designs, online […]
Project Manager - Digital Producer bij Happiness
At Happiness Anywhere / BLISS, we are looking for new talent to strengthen […]
Communication officer bij Tiense Suiker
Tiense Suikerraffinaderij is een referentie in de Belgische voedingsindustrie. Bij ons gaan traditie […]