WW en zijn Brussels digitaal bureau Emakina zomeren vrolijk verder in de sociale media met ‘Summer is now’. De inzet: gezond gewicht verliezen en toch volop genieten van zomerse lekkernijen. Sinds vorige winter werken Emakina en Weight Watchers samen. In 2018 slankte het programma voor gewichtsmanagement zelf a door te kiezen voor een nieuwe merknaam: ‘WW’. Met de nieuwe branding wil het verder groeien als wereldleider in wellness.
Van bij de start van de samenwerking tussen beide partners legden Emakina en WW het accent op welzijn als essentieel ingredient voor gezond en duurzaam gewichtsverlies. Ook tijdens de zomer zorgen we goed voor onszelf. Het hele jaar door vinden we redenen om fit te blijven. En zo deelden Emakina en WW deze zomer hun ‘Summer is now’-boodschap. Via Facebook, Instagram, website en nieuwsbrief konden WW-fans proeven van alle facetten van deze campagne. Want alle excuses zijn goed om meer te genieten, minder kalorieën te tellen en toch af te vallen, van BBQ's, picknickrecepten en leuke activiteiten, tot stylingtips en meer.WW staat in september ook op het menu bij radiozender Bel RTL met hun gourmet-wandelingen. Het inviteert zijn luisteraars op gastronomische wandelingen doorheen het mooie Waalse landschap, waar zij lokale specialiteiten kunnen (her)ontdekken. Bel RTL kiest daarbij voor het WW-programma, om de ‘gourmet-wandelaars’ te laten genieten van Belgische lekkernijen terwijl ze tegelijk ook gezond gewicht kunnen verliezen.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]