Emakina geeft Bozar digitale boost

Marketing / News

Na een intense samenwerking met digitale partner Emakina lanceert kunstencentrum Bozar  een frisse nieuwe website. Het project werd mooi op tijd afgewerkt om het publiek (en straks ook een nieuwe topman) te verwelkomen voor een nieuw seizoen. De dynamische flexibele samenwerking werpt zijn vruchten af: de webstek oogt aantrekkelijk, is zeer klantgericht en maakt de rijke wereld van de Brusselse cultuurtempel stijlvol toegankelijk. Je krijgt nu met één registratie toegang tot alle informatie in een volledig gepersonaliseerde digitale reis.

Voor het team van Bozar betekent de nieuwe website een flinke stap vooruit. Het beheert nu vlotter de communicatie en kaartverkoop over de honderden evenementen die het samen met vele partners en belanghebbenden jaarlijks organiseert. Naast tentoonstellingen en concerten is Bozar de ‘place to be’ voor film, literatuur, architectuur en allerlei voorstellingen en initiatieven, én het opent zijn opmerkelijke locatie ook voor B2B-evenementen. Tim Wolfs, managing director van Emakina.be: “Dit topproject is gebouwd op vertrouwen. In de intensieve agile samenwerking kunnen we onze strategische en technische kennis als ‘User Agency’ optimaal delen en voluit meewerken aan de toekomst van Bozar. Na deze voor de sector moeilijke periode is dit leidinggevend cultuurcentrum klaar om zijn breed publiek te raken en ontroeren met zijn kleurrijke waaier aan verrijkende ervaringen. Dat we dit digitaal mee mogelijk maken is een ware eer en genoegen!”