Emakina haalt vier seniors aan boord


Mark Ponsford, Sophie Triollet, Eva Koegenboeg & Patrice Bosseaux
De voorbije maanden haalde Emakina een aantal nieuwe (vertrouwelijke) projecten binnen bij bestaande en nieuwe klanten. Het bureau verwelkomde ook Leon Jacobs als executive creative director. Het voegt daar nu vier extra senior-experten aan toe om zijn nieuwe groei te begeleiden en extra toegevoegde waarde te bieden aan zijn klanten.
Eva Koegenboeg start als Account Director. Ze verzamelde een pak ervaring bij Wunderman en Razorfish Paris in Frankrijk en bij digitale bureaus Nomads en DPDK in Nederland. Daar leverde ze gewaardeerd werk voor o.a. ABN Amro, Nike, Pernod Ricard, L'Oréal Paris, Microsoft, Siemens en P&G. Sophie Triollet is de nieuwe digitale programmabeheerder voor een grote account in de medische schoonheidszorg. Ze stuurde voorheen met succes een reeks complexe campagnes en webinitiatieven. Zo vind je in haar cv digitale projecten in Los Angeles voor de ‘Commission on Presidential Debates’, en de tv-serie 'The Americans', en digitale campagnes en programma’s bij agentschappen als BigSmile, Havas Worldwide en Digitas België voor grote accounts zoals Heineken, Proximus, Sanofi, ING en Ferrero. Mark Ponsford verdiende zijn sporen als digitaal consultant bij Thomson Reuters EMEA, Truvo, Loc Consulting, Gabi SmartCare, Act* en de laatste jaren bij Nufutr. Doorheen zijn carrière richtte hij zich op marketingstrategieën en transformatie, e-commerce en het optimaliseren van bedrijfsprocessen. Dit is de perfecte achtergrond voor zijn rol bij Emakina, waar hij klanten begeleidt bij hun performantiemarketing, met krachtige dashboarding, analyse en business intelligence. Patrice Bosseaux tot slot is ook een nieuwe versterking voor Emakina, waar hij begint als ervaren strateeg in in CRM en marketingautomatisering. Hij treedt toe tot het ‘User Agency’, na het beheren van bedrijfskritische projecten en accounts bij JWT, DigitasLBi, Havas Worldwide en Volvo Financial Services. Hij brengt een reeks succesverhalen met zich mee in CRM-strategie, strategisch programmabeheer, klantbetrokkenheid, e-CRM en meer.
Naast deze vier nieuwe ervaren experts verwelkomt Emakina ook een aantal andere talenten om zijn technische slagkracht te vergroten. Zo trok het tijdens de zomer nieuwe .NET-experts, UX-ontwerpers en front-end-ontwikkelaars aan om zijn teams te verrijken. Tim Wolfs: co-MD bij Emakina.BE: "We blijven investeren in onze klanten. In de huidige markt maken ervaren experts echt het verschil als je ondernemingen naar een hoger niveau wilt tillen. Onze nieuwe ervaren collega's zullen onze organisatie zeker verder stimuleren. Wij hebben de ambitie om rijke ervaringen te bouwen die gebruikers intensief betrekken en de business van onze klanten stimuleren. De markt reageert heel goed op deze creatieve resultaatgerichte aanpak. Daarom is dit het juiste moment om onze teams te versterken met bijkomende door de wol geverfde talenten."
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]