IPM Group en Emmanuel Denis hebben in onderling overleg besloten om een einde te stellen aan hun samenwerking. Na zich meer dan 20 jaar ingezet te hebben in het kader van verschillende missies binnen IPM Group, wenst Emmanuel Denis zijn beroepsleven een nieuwe wending te geven . “Ik heb de kans gekregen om de ongelooflijke transformatie van de perssector in de digitale wereld te beleven. Al die jaren bij IPM zijn bijzonder boeiend geweest, met als klap op de vuurpijl de mooie erkenning in 2013 met de AMMA voor Sales House of the Year .”
Voor François le Hodey, CEO, “heeft Emmanuel in de loop van zijn carrière bij ons zijn commercieel dynamisme tentoongespreid. Wij danken hem van harte voor die jaren binnen ons management team.” Emmanuel Denis fungeerde als commercieel directeur voor de nationale reclamemarkten.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]