Na JCDecaux mengt ook Tom Motmans, managing director van Clear Channel Belgium, zich in het debat over de bureaucommissie. Hij meldt desgevraagd dat ook zijn bedrijf een beslissing heeft genomen. Die is nog niet breeduit gecommuniceerd, maar Clear Channel schaft de bureaucommissie eveneens af. "Dat is iets van het verleden," zegt Tom Motmans. "De bureaucommissie heeft geen reden van bestaan meer. Het komt er enkel op aan om alles juist te communiceren en om afspraken te maken voor een ordentelijke overgang." Omdat de markt er geen belang bij heeft dat iedereen die commissie op een ander moment afschaft, kiest men er bij Clear Channel voor om dat op hetzelfde moment te doen als JCDecaux. "En ik hoop dat anderen dat voorbeeld volgen," voegt hij daaraan toe.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]