En plots is daar Marcassou...

De mogelijkheden van product placement zijn heel uitgebreid sinds Mirriad. Met die technologie kan een merk in post-productie geïntegreerd worden in een programma - PUB schreef al eerder over die technologie. Zo wilde Marcassou graag de perceptie van zijn packaging verbeteren. Daarom ging het merk via IP Belgium in zee met “l’Amour est dans le pré”, een programma dat perfect aansluit bij het DNA van het merk...
https://player.vimeo.com/video/253571416?color=

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]



