En toen viel ze bijna in de metaalcontainer

Voor de nieuwe Recupel-campagne van AB volstaan 10 seconden om de boodschap duidelijk te maken: “Dump je armaturen niet in de metaalcontainer van het recyclagepark, maar breng ze naar het Recupel-huisje.” Een armatuur is een elektrotoestel en voor de recyclage van elektro-apparaten ben je bij Recupel aan het juiste adres.
De armaturen-commercial snijdt een nieuw hoofdstuk aan in de Recupel-lampensaga waar AB al sinds 2011 consequent aan bouwt. De 10”-spot is een verlengstuk van de bestaande 30”-‘horrorspot’ met de gillende lampendames. Die is opnieuw op tv te zien. De tv-campagne krijgt online ondersteuning met een 15”-versie als preroll, en met banner ads die leiden naar een content pagina op de website van Recupel. Een redactionele bijdrage voor de magazines van de intercommunales zorgt voor extra offline support.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]