Voor de nieuwe Recupel-campagne van AB volstaan 10 seconden om de boodschap duidelijk te maken: “Dump je armaturen niet in de metaalcontainer van het recyclagepark, maar breng ze naar het Recupel-huisje.” Een armatuur is een elektrotoestel en voor de recyclage van elektro-apparaten ben je bij Recupel aan het juiste adres.
De armaturen-commercial snijdt een nieuw hoofdstuk aan in de Recupel-lampensaga waar AB al sinds 2011 consequent aan bouwt. De 10”-spot is een verlengstuk van de bestaande 30”-‘horrorspot’ met de gillende lampendames. Die is opnieuw op tv te zien. De tv-campagne krijgt online ondersteuning met een 15”-versie als preroll, en met banner ads die leiden naar een content pagina op de website van Recupel. Een redactionele bijdrage voor de magazines van de intercommunales zorgt voor extra offline support.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]