En voor Herr Seele graag een biobier...


Campagnebeeld biohopteler Joris Cambie en Herr Seele Fotocredit © François De Heel voor BioForum Vlaanderen
Van 21 tot en met 29 oktober richt de biosector alle schijnwerpers op biologisch bier en biowijn. Gezichten van de campagne zijn Herr Seele en biologisch hopteler en brouwer Joris Cambie. Herr Seele - Peter van Heirseele - eet (en drinkt) al ruim 40 jaar biologisch. ‘Bio is voor hem ‘a way of life’. Joris Cambie is een van de laatste achttien hoptelers in België én de enige biologische. In 1997 schakelde Cambie om naar de biologische hopteelt. Zo bewees hij aan de andere telers dat biologische hopteelt mogelijk was.
Tijdens de campagneperiode kunnen consumenten deelnemen aan tal van bier- en wijnproeverijen. Ze ontdekken alle activiteiten op de website www.biomijnnatuur.be. Ze komen daar ook alles te weten over hoe biologisch bier of biowijn gemaakt wordt, en ze vinden er portretten en recepten die met biobier en/of biowijn te maken hebben. En welk biobier is de absolute favoriet van de Vlaming? Blond, bruin of amberkleurig bier? Een goede tripel of een fris fruitbier? Voor elke soort bier bestaat er een lekkere biovariant: in totaal zijn er zo’n 150 verschillende Belgische biobieren. Consumenten kunnen vanaf woensdag 18 oktober op www.biomijnnatuur.be stemmen en zo meteen een box met biobieren winnen.
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]