Eni en TBWA jumpstarten Crazy Power Days

Een maand lang worden Eni-prospecten uitgenodigd om deel te nemen aan de Crazy Power Days. Met dit grootse online spel kan je prijzen winnen zoals hoverboards, elektrische scooters en zélfs één van de twee elektrische BMW i3’s. Alles wat je hiervoor moet doen is overstappen en een digitale stekker inpluggen: de prijs die hierdoor oplicht haal je zo in huis.
Om de nieuwe klanten hierbij te helpen, schiet de Professionele Power Plugger de energieleverancier met veel enthousiasme ter hulp. Minstens even enthousiast bijgestaan door TBWA, uiteraard. Deze campagne wordt uitgerold op radio, Facebook en via een uitgebreide banner-campagne.
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]