Een maand lang worden Eni-prospecten uitgenodigd om deel te nemen aan de Crazy Power Days. Met dit grootse online spel kan je prijzen winnen zoals hoverboards, elektrische scooters en zélfs één van de twee elektrische BMW i3’s. Alles wat je hiervoor moet doen is overstappen en een digitale stekker inpluggen: de prijs die hierdoor oplicht haal je zo in huis.
Om de nieuwe klanten hierbij te helpen, schiet de Professionele Power Plugger de energieleverancier met veel enthousiasme ter hulp. Minstens even enthousiast bijgestaan door TBWA, uiteraard. Deze campagne wordt uitgerold op radio, Facebook en via een uitgebreide banner-campagne.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]