ACT Responsible lanceert een internationale enquête, gericht op alle mensen die in een bureau werken. Het doel? Polsen naar de manier waarop de sector, en in het bijzonder hun eigen bureau, zich inzet op het vlak van duurzame ontwikkeling. Met de verzamelde informatie zal ACT Responsible een benchmark opstellen waarop bureaus hun acties kunnen afstemmen, maar die ook ruimte biedt voor verbetering.
De enquête werd opgesteld door Nielsen met de input van de ACT Advisory Board. Het document invullen kan via deze link en neemt ongeveer een half uurtje tijd in beslag.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]