
Spencer Baim-Chief Strategic Officer Vice Media
De Epica Awards 2017, de jaarlijkse creatieve awards die gejureerd worden door journalisten, is nog steeds open voor inzendingen. Nieuw dit jaar zijn twee nieuwe categorieën en een uitgebreide jury.
Dit jaar heeft Epica, naast de bekende magazines zoals Adweek, Campaign, Creative Review en Shots, en voor België uiteraard ook PUB, enkele gespecialiseerde titels toegevoegd voor individuele categorieën. Het Duitse magazine Digital Production zal meestemmen in de craftcategorie, terwijl magazines VRODO en ARVR hun zegje krijgen in de virtual reality-categorie. Fashionblad Marie Claire France zal dan weer mee beslissen over fashioncampagnes. Ook pr-specialist The Holmes Report krijgt een plaats in de jury. Spencer Baim, chief strategic officer bij Vice Media is de juryvoorzitter van dit jaar. Daarnaast voegt Epica ook twee nieuwe categorieën toe: Music Video en Online & Mobile Services.
De ceremonie van de Epica Awards 2017 vindt plaats op 16 november in het Meistersaal in Berlijn. Epica zal na haar terugkomst van Cannes Lions haar eigen reclamecampagne onthullen, “We are watching you”, die intern werd ontwikkeld.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]