De Epica Awards 2017, de jaarlijkse creatieve awards die gejureerd worden door journalisten, is nog steeds open voor inzendingen. Nieuw dit jaar zijn twee nieuwe categorieën en een uitgebreide jury.
Dit jaar heeft Epica, naast de bekende magazines zoals Adweek, Campaign, Creative Review en Shots, en voor België uiteraard ook PUB, enkele gespecialiseerde titels toegevoegd voor individuele categorieën. Het Duitse magazine Digital Production zal meestemmen in de craftcategorie, terwijl magazines VRODO en ARVR hun zegje krijgen in de virtual reality-categorie. Fashionblad Marie Claire France zal dan weer mee beslissen over fashioncampagnes. Ook pr-specialist The Holmes Report krijgt een plaats in de jury. Spencer Baim, chief strategic officer bij Vice Media is de juryvoorzitter van dit jaar. Daarnaast voegt Epica ook twee nieuwe categorieën toe: Music Video en Online & Mobile Services.
De ceremonie van de Epica Awards 2017 vindt plaats op 16 november in het Meistersaal in Berlijn. Epica zal na haar terugkomst van Cannes Lions haar eigen reclamecampagne onthullen, “We are watching you”, die intern werd ontwikkeld.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]