
Epica ontving dit jaar 4020 inzendingen uit 69 landen, 20% meer dan vorig jaar. Dat Publicis weer creatief werk instuurde, scheelt natuurlijk al meteen een slok op een borrel. Landen die voor het eerst werk instuurden zijn Iran en Marokko. En vooral Duitsland en Latijns-Amerika lieten zich gelden. Verklaart dat het beperkte aantal Belgische campagnes op de shortlist?
Ter herinnering: bij de Epica Awards zijn de juryleden enkel journalisten – zo is PUB naar aloude traditie ook dit jaar weer vertegenwoordigd in de jury.
Epica-Awards_Shortlist_2018
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]