
Epica ontving dit jaar 4020 inzendingen uit 69 landen, 20% meer dan vorig jaar. Dat Publicis weer creatief werk instuurde, scheelt natuurlijk al meteen een slok op een borrel. Landen die voor het eerst werk instuurden zijn Iran en Marokko. En vooral Duitsland en Latijns-Amerika lieten zich gelden. Verklaart dat het beperkte aantal Belgische campagnes op de shortlist?
Ter herinnering: bij de Epica Awards zijn de juryleden enkel journalisten – zo is PUB naar aloude traditie ook dit jaar weer vertegenwoordigd in de jury.
Epica-Awards_Shortlist_2018
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]