
Epica ontving dit jaar 4020 inzendingen uit 69 landen, 20% meer dan vorig jaar. Dat Publicis weer creatief werk instuurde, scheelt natuurlijk al meteen een slok op een borrel. Landen die voor het eerst werk instuurden zijn Iran en Marokko. En vooral Duitsland en Latijns-Amerika lieten zich gelden. Verklaart dat het beperkte aantal Belgische campagnes op de shortlist?
Ter herinnering: bij de Epica Awards zijn de juryleden enkel journalisten – zo is PUB naar aloude traditie ook dit jaar weer vertegenwoordigd in de jury.
Epica-Awards_Shortlist_2018
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]
Traffic manager bij RCA
Met heel wat creatieve denkers en makers in onze groep, geflankeerd door onder […]
(Key) Account Manager bij Jimmy's
We are hiring! (Key) Account Manager The (key) Account Manager will be responsible […]
Program Manager (English Speaking) bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]